ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Lite smått å gott :)


Här lägger jag min växel :P Haha, mest en massa penny å pence, i ett litet fint glas som jag hitade på en charity shop för en 5 krona :)


Pippi långstrumps sockerdrickaträd kan man tro, men icke sa nicke, de här står i richmond park i London. Trädet e typ helt ihåligt å man kan klättra upp ända till toppen i den (vilket inte är så långt direkt men ändå :P)


Orkidén som strå på mitt rum :) Har lyckats att hålla den vid liv iaf, vet inte hur dock :P 


Liten helikopter, stor reklambanner hängandes efter :P


En av alla gångbroar som finns, lite läskiga, de e ju rätt så höga ändå :P






Å slutligen ett litet självporträtt gjort av mig sj till mig sj :P Hur ja känner mig just nu, som en smilande sol med häftig frilla :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: