ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

En väldigt bra dag :)

HEJ

Idag har det varit den fruktade 11 h jobbdagen, men saken e den att den har varit alldels utmärkt :) Ungen har varit fantastisk hela dagen och han har gjort som jag har gjort :) han har la en annan sida till sig ändå som syns ibland :P Nä men vi har typ spelat lite dataspel ihop, vilket vi gjorde i morse å vi klarade alla nivåer och han blev jättglad över det då han hade försökt spela förr och han hade inte haft sån tur :P Men när ja e där så självklart, så han va jätteglad över det vilket förenklade saker och ting :) Sedan tittade han på tv en bra stund medans jag fixade lite saker och gjorde lunch :) Efter lunchen bidde det att åka till bion :) Ice age 3 :) Vi åkte dit med bussen å allt gick bra och jag hittade till bion direkt och allt bara flöt på :) Å filmen var ju underbar den också :) Alla ice age e underbara :) Ska nog se den igen sen me knäppgöken för de har ja la lovat, men då bidde det me 3D och på svenska ;) Älskar Robert Gustavson som Sid :) Haha :) 



Efter bion bidde det att åka hem och då tittade Ollie på TV en liten stund och efter det ända fram tills middagen som jag fixade iordning så spelade vi UNO :) Haha, ett hederligt (eller nja de var ett starwars uno då :P) gammalt spel som ungen aldrig hade spelat förr, så jag fick lära honom det och han lärde sig väldigt bra och det var inge bråk om reglerna och så, å om han inte vann å så :) Så det var jättekul :) De har nog varit en av de roligaste dagarna är hittills :) Men de ska bli underbart att åka hem på tisdag :)




En sak då som jag inte gillade så mkt idag var när ungen frågade mig om jag skulle med till Davos (schweiz) och jag sa ju att jag inte skulle det, men jag sa att jag skulle hem och fira min mamma då som fyllde år för hon fyllde 50 år, inte att jag inte var välkommen dit av hans föräldrar. Men vad ska man säga, vill ju inte säga för mkt. Jag vill att föräldrarna ska berätta att jag ska åka hem för gott för dem och att inte jag ska behöva det. Han trodde ju att jag skulle med och undrade om min mamma verkligen fyllde år då.. På ett sätt tycker jag de e tråkigt att jag måste åka. Men sånt e livet, jag har ju typ inte fått någon andra chans eller liknande eller så. Men för tillfället spelar det ingen roll. Vill bara hem :) Får se hur ungarna reagerar på de, för jag tror faktiskt att både gillar mig :) Men de där me Ollie att han varit mammig å så, e nog för att elly inte riktigt låter mig komma honom nära, hon har alltiud funnits där och så, eller hur ska man säga?.. Nä men idag fick jag verkligen chansen, utan att tvinga honom att typ gå till skolan, vilket han inte gillar och på sätt fått en möjlighet att binda lite med honom. Men om sagt spelar ingen roll nu... Nu ska jag hem :)


Livet e underbart, å denna dag har varit underbar :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: