ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Studielitteratur

HEJ

Ja, igår fick man reda på att man hade kommit in på sjukgymnastlinjen i Uppsala till vt 2010 :) De va skönt att man fick sina förväntningar bekräftade :) Så nu e de bara att försöka hitta all sin studielitteratur till så bra pris som möjligt. Å jag kan säga de, att de e inte alltid de lättaste, spec int när man försöker hitta begagnat på nätet. Vissa böcker hittar man nästan inte alls, och vissa kostar multum enligt mig och min budget. Spec när man inte har någon fast inkomst för tillfället, vilket det känns som att man inte kommer få heller. Måste fan rycka tag i mig sj och hitta ett jobb som jag kan ha både nu innan jag börjar plugga och även när jag pluggar så jag kan tjäna lite extra :) Men det känns som att det går väldigt trögt för tillfället.. Men som sagt, ryck upp dig Ulla :)

Men tror nu iaf att jag börjar hitta lite litteratur till bra priser, finns vissa bra siter för detta ändamålet iaf. Vissa böcker (eller iaf 3 st) har jag redan, så man har ju en liten början :) Men fyfan va mkt pengar som kommer gå åt till studierna och litteraturen :/ Men de e sånt man få ta, kan ju alltid sälja den sen efter att utbildningen är avklarad :)

Men de kommer att vara värt de :) Har nu länge (eller ett tag iaf, av å på) haft målet och drömmen att bli sjukgymnast, så jag längtar tills jag börjar plugga igen. Även fast det kommer bli väldigt intensivt i början, spec med att lära sig all anatomi som kommer återkomma om och om igen i programmets gång. Men försöker redan nu att småbörja, men har inte böckerna till det ännu. Men snart så förhoppningsvis :)


Många böcker som ska inhandlas :P


Nä, men jag får fortsätta mitt sökande efter litteratur imorn jag :) För man blir väldigt trött i huvudet efter ett tag, iaf jag. Men har som sagt hittat lite, se om man har fått några svar imorn när man tittar till mailen :) Ska också försöka få lite fart i brasan å se till att söka lite jobb imorn, har hittat lite som jag vill söka, men inte känt för att skicka in någe än. Men de ska jag göra imorn :) Ska tvinga mig till att göra någe, känner mig lite lat för tillfället :P 

Men nu ska jag fortsätta att titta på happy gilmore som går på 6:an ;) 

HEJ DÅ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: