ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

En månad och en helg i Stockholm

Nu har man arbetat i snart en månad på detta jobb. Känns som man har kommit in i det nu och jag trivs väldigt bra på jobbet. Det är härliga kollegor och ett rätt skönt arbete. Sveg känns dock fortfarande rätt tomt. Det är inte den atmosfären jag är van vid. Men jag börjar faktiskt vänja mig vid Sveg också! Vardagarna går bra, då man har jobbet, det är oftast helgerna som kan kännas lite tråkiga.

Dock så har jag haft saker att göra de senaste två helgerna. Förra helgen så var jag uppe i Umeå tillsammans med Johanna då jag läste en kurs där uppe. Nu helgen som var spenderade jag i Stockholm tillsammans med Jonas :) Det var riktigt mysigt! Längtar redan tills nästa gång vi ses. Blir eventuellt i London eller kanske på hans hemmaplan!

De hade en liten spa-anläggning som vi var regelbundna användare av ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: