ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Räknar ner...

Snart så åker jag och Jonas mot varmare breddgrader! Yeiii! Längtar så det bara skriker om det. Vi ska ju fara till Kap Verde nästa måndag. Men på fredag far jag hemåt och sedan ner till Jonas i Kalmar innan vi drar till Köpenhamn på söndagen :) Sedan väntar 2 hela underbara veckor tillsammans med Jonas. Värme, bad och en massa drinkar ;)

Sedan jag skrev sist har jag hunnit med en weekend i Västerås med Jenny och Jenny. Detta var väldigt trevligt och kul att få se hur Jenny bodde i Västerås också, har ju inte varit där sedan hon flyttade dit. Så de va la på tiden, så nu e de deras tur att komma upp och hälsa på mig ;)

Jag har också hunnit med en Johan och Sara helg.. Eller nja Johan bidde sjuk efter fredagen så de bidde snarare en Sara helg, vilket var väldigt trevligt. Har precis avslutat den med lite badminton :)

Nu laddar jag inför sista veckan av jobb innan utlandet. Känns dock redan i huvudet som om man hade tagit semester ^^ Bara att hålla sig på topp nu! Sedan ladda batterierna när man kommer utomlands. Usch måste packa också.. Hoppas man får med allt man behöver. Packning är jobbigt!

Dit pilen pekar ligger Kap Verde för er som inte vet ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: