ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Bättre sent än aldrig!

Ibland blir jag förbannad, det är inte ofta men ibland så kommer den där känslan upp till ytan. De senaste månaderna har jag både varit förbannad och ledsen! Det här året har haft en tuff inledning, fick vara med och avliva en hund samt avliva min egen och Jonas katt. Det tog hårt på mig och inte minst Jonas. Jag trodde ett tag jag skulle gå in i väggen då allt hände på samma gång och inte bara detta med djuren.

För den senaste månaden har jag även haft andra anledningar att vara förbannad och ledsen. Jag vet fortfarande inte om jag har kommit över det helt. Lögner och svek från folk jag aldrig skulle svika. Jag vet inte hur man ska tackla saker när de blir jobbiga, går helst in i mig själv. Sedan tar jobbet sin tull på mig. Är för mycket just nu..

Däremot har inte allt varit dåligt detta år. Jag har äntligen blivit ordentligt Sambo med min Jonas <3 Har även fått äran att bli gudmor åt söta Alicia och ser fram emot att vara en del i hennes liv <3 Var på dop nu i helgen i Västerås och hon var världens snällaste under dopet!

Så man ska se till de goda sakerna här i livet då det känns som man bara möter motgångar! Det gäller att hålla sig positiv och hoppas att framtiden blir bättre, trots att det är tufft.

Ha en härlig kväll!
 
Daniel, Jenny och söta lilla Alicia - Den fina lilla familjen <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: