ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Nytt hem och nytt jobb!

Nu har det hänt saker sedan jag sist skrev här! Jag har haft min underbara semester med Jonas samt avslutat mitt arbete uppe i Sveg och flyttat ner till Göstorpshult och börjat jobba i Örkelljunga! :)

Jag har nu gjort min andra arbetsdag här på nya arbetet. Det känns lite annorlunda, riktigt spännande och just nu helt förvirrande ^^ Precis som ett nytt jobb ska vara! ;)

Jag har flyttat in i Jonas hus där jag nu bott i ungefär 1½ vecka. Första veckan bestod av att storstäda huset och måla lite väggar ^^

Jag saknar mitt förra arbete lite framför allt saknar jag arbetskamraterna, känns väldigt skumt att man faktiskt inte kommer jobba något mer där uppe! Men det som är riktigt skönt är att jag bor närmare Jonas nu! Det är "bara" 24 mil nu ifrån honom samt att jag får bo i hans hus och adopterat hans 3 härliga kissekatter ^^

Ser fram emot många nya äventyr här nere i landet! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: