ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Kap Verde nästa :)

Nu har man bokat resa till Kap Verde tillsammans med Jonas. Ska bli så härligt att komma bort i 2 veckor och bara ta de lugnt och göra absolut inte mer än nödvändigt! Så just nu längtar jag till mars. Den 10 bär det av!

Nästa sak som står på schemat är dock att fara hem till Uppsala nu i slutet av januari. Ska träffa Jonas och passa på att träffa nära och kära! Kommer hinna med en pubkväll och en melodifestivalkväll. Sedan ta de lugnt under lördagen. Det är så himla synd att dagarna går så fort. Speciellt när man vill att de ska gå långsamt och räcka länge. Nu när jag träffar Jonas så har jag inte sett honom sedan den 6 jan. Känns dock som en evighet.

Tur att man har jobbet, Sara och Johan här uppe så man har något att sysselsätta sig med. Denna helg bidde det dock att ta det lugnt. Ska lata mig ordentligt. Har varit mycket på jobbet under veckan känns det som. Det enda som är planerat denna helg är den vanliga söndags badmintonen ^^ Tycker det är så himla kul!

Jag känner mig lite rastlös just nu. Försöker komma ihåg hur man startar en stickning. Stickade förra helgen, men har sedan dess hunnit glömma bort de ^^ haha! Är man duktig så är man! Kommer nog på det så småning om. Annars finns det alltid Google ;)

Bild från hotellet vi ska bo vid på Kap Verde ^^ Vi åker med fritidsresor - all inclusive! Awesome ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: