ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Semester!

Imorgon så arbetar jag sista dagen innan jag har semester!! Det ska bli så himla skönt med ett par veckors ledighet samt att få umgås med älsklingen ♥

Vi har en del planerat. Vi ska spendera några dagar i Kalmar och Öland, sedan ska vi bege oss mot västkusten och Jonas hemort. Där ska vi försöka klämma in Köpenhamn och Malmö, en massa bad och förhoppningsvis Gekås (Ullared ^^). Därefter beger vi oss mot Gotland där vi ska spendera 4 dagar! :) Vi tar båten till Nynäshamn på hemvägen och åker upp till Uppsala ett par dagar innan vi far vidare till Sveg jag och Jonas ♥

Den 29 augusti arbetar jag sista dagen här uppe i Sveg. Den 8 september börjar jag jobba nere i Örkelljunga. Har snart köpt brorsans bil och jag ser fram emot att komma närmare ♥ Ska bo i Jonas hus där nere och hoppas att även han kommer närmare (han har sökt ett jobb i Örkelljunga han också ^^)!

Men nu ska det bli underbart med Semester. Åker ned mot Uppsala redan imorgon och sedan blir det vidare mot Kalmar på lördag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: