ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Nytt år och nya möjligheter! ^^

Jag har inte haft tid att skriva på ett tag nu, det har verkligen varit full rulle hela semestern jag haft nu under jul och nyår. Först var jag hemma hos föräldrarna och firade jul, sedan for jag neråt till Jonas i Örkelljunga och därefter åkte vi iväg till London där jag, Jonas, Jenny och Daniel spenderade nyår :)

Det var hur härligt som helst och nu sitter jag och tänker tillbaka på tiden i London. Det var en av mina bästa Londonresor hittills! Vi hann med så mycket och sällskapet var underbart :)

Jag har även hunnit med att vara hemma i Uppsala och lilla Tuna en gång till nu i helgen som var. Så nu är jag trött på allt farande! Så nu bidde de att hålla sig i Sveg tills 31 jan då jag och Jonas ska träffas i Uppsala igen. Jag saknar honom mycket och det k'nns konstigt att vara så långt ifrån varandra. Vi har verkligen kommit närmare varandra nu under dessa semester veckor. Jag är glad att jag har honom!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna Nordli L.

Vad skoj. :) Glad för er skull. Skype någon da?

Svar: Jättehärligt! Absolut att vi kan skypa nån dag :)
Ulla Karlsson

2014-01-08 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: