ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Det går framåt :)

Äntligen börjar det kännas som man börja komma in i sitt arbete. Det känns inte lika nytt å främmande längre och man blir mer och mer självständig! Dock så tar det nog några veckor till innan jag fullt har kommit in i svängarna ^^

Men nu är det i alla fall helg igen och denna helg blir det plugg på hög nivå som gäller. Har uppgifter jag måste få gjorda tills jag har kurstillfälle uppe i Umeå på den kursen jag läser där. Ska fara till Umeå nästa helg och har sedan mån-ons veckan därefter med lektioner. Så då bidde det att ta ledig från arbetet. Kan vara skönt att komma bort från Sveg ett tag dock :) Som jag skrev förr, så finns det ju inte extremt mycket att göra här.

Men nu ska man inte klaga för mycket. Människorna här uppe är väldigt trevliga och naturen är helt fantastisk! :) Men det blir lite ensamt ibland. Har lite planer för de kommande helgerna dock i alla fall ;) Så ska bli kul att komma iväg och hitt på någe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: