ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

På dåligt humör...

Jag är på riktigt dåligt humör idag känner jag. Blir irriterad på allt och alla och jag vet inte riktigt varför. Tur att jag inte har träffat på någon idag, för det skulle jag inte orkat med! Det är jobbigt att ha såna här dagar, för det är inte bara idag. Jag känner mig irriterad på plugget, på personer, på datorn och när den inte vill samarbeta med mig ^^ Usch va jag klagar!

Jag har slut med serier att titta på känns det som också :P Väntar på nya avsnitt av game of thrones, greys anatomy och elementary och såg dessutom idag på det sista avsnitten av sista säsongen av Spartacus! Den serien har hållit hela vägen och jag tyckte att den fick ett värdigt slut!

Men mitt bland dåligt humör och vredesutbrott på datorn så fick jag en god nyhet idag :) Jag hoppas på fler goda nyheter från denna part också ;)

Så nu känns det bättre när jag har fått klaga lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: