ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Luleå på våren!

Luleå är så mycket finare och härligare under våren än vintern anser ja, eller nja jag tror att alla ställen är bättre under våren/sommaren jämfört med vintern ^^ men ändå nu när snön är helt borta, solen är framme och det börjar äntligen vara en härlig vår/sommar värme i luften så kan man inte göra annat än att njuta :)

Jag bor precis vid en sjö och det är verkligen så härligt att bara kunna gå dit och sätta sig och bara njuta av lugnet :) Jag gillar att sitta vid vattnet och bara känna mig till ro. Hoppas på fler såna här fina dagar vi har haft de senaste dagarna så att jag kan gå dit å sätta mig varje dag en stund. Man behöver lite ro i själen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: