ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Flyttstäd!

De e jobbigt att städa och det tar sin lilla tid! Första gången i mitt liv som jag verkligen behöver flyttstäda och jag förstår nu hur jobbigt det kommer bli om jag fortsätter flytta runt som jag planerar att göra ^^ Tur att det är en etta jag bor i, men upptäckte hur jobbigt ett kök kan vara att städa ur och ändå e detta ett rätt så litet kök :) Men de börjar arta sig nu och har ju också morgondagen på mig att bli klar med städet :) Sen slipper man städa på ett tag ^^
 
Imorn bidde de också att ta avsked av den underbara klassen som jag har gått med här uppe i Luleå på OMT kursen :) De bidde grillning på kvällen, vilket ska bli roligt och såklart gött ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: