ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Disciplin!

Äntligen har jag fått lite disciplin när det gäller pluggandet! ^^ jag var så himla lat förra veckan och tror jag knappt gjorde någonting när det gällde plugget, vilket inte var så jättebra med tanke på att det snart bara är två veckor kvar tills examinationen! Men denna vecka så e de andra bullar ;) Jag har suttit i timmar både igår och idag och jag kommer behöva göra detta nu veckan ut för att hamna lite mer i fas. Det är ju inte heller endast den praktiska tentan här uppe i Luleå som jag måste förbereda mig inför, utan jag har också en hemtenta och en skrivuppgift att slutföra till kursen jag läser i umeå! Usch! Men snart till sommaren så kommer ja slippa plugget återigen ;) Det måste dock sitta ordentligt nu så jag känner att jag kommer klara av jobbet i sommar nu på ett gott sätt ;) Jag ser så himla mycket fram till sommaren nu!!!

En riktigt gammal bild på en av våra underbara katter som vi haft :) Smillan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: