ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Midsommar!

Då var den midsommaren slut och kan konstatera att långhelg är helt underbart ^^ Jag har mesta dels tagit det lugnt och njutit av tillvaron. Igår grillade jag tillsammans med de 3 andra tjejer jag delar lägenhet med här i Kalmar. Det var jättehärligt! Vi kommer verkligen bra överrens och jag känner att jag hade tur som hittade ett sånt bra boende! Vi passade även på att bege oss ut på ett par av stadens krogar på kvällen och ta oss ett par öl ^^ Det var roligt att se lite av utelivet här i Kalmar och det var väldigt trevligt! :)

Tänk va tiden går fort när man har roligt. Jag har arbetat nu i 2 veckor nu och det är endast är 6 veckor kvar. Känns konstigt! Jag trivs verkligen! Dock får man mersmak av att arbeta inom primärvården och man skulle vilja fortsätta inom detta område sen också, men det är inte alltid så lätt. Speciellt med arbetsmarknaden idag. Jag håller tummarna och hoppas på det bästa!

Här bor jag ^^ Det som är inringat med rött ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: