ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

En härlig känsla i luften!

Då va de helg igen då ^^ Idag har jag roat mig med att fara till Borgholm och traskat runt i deras naturreservat som ja inte visste att de hade ^^ Hamnade vid Borgholms slottsruiner samt vid Solliden. Dock kollade jag bara på dem från utsidan och spanade lite eftersom de kostade inträde och då jag hade en buss hem att passa :) Det var väldigt härligt och rogivande! Gillar verkligen att vandra runt i naturen! ^^

Annars så har denna vecka rullat på som vanligt och jag känner mig riktigt hemmastadd här i Kalmar/Öland nu. Dock så är det inte speciellt lång tid jag har kvar här om man tänker efter! Kan inte tiden gå långsammare ^^

Jag har även haft ett intressant möte här nere som vi får se om det endast var ett engångstillfälle eller om de blir fler ^^ En riktigt härlig känsla i luften! :)

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: