ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

1 vecka i Kalmar!

Jag trivs så otroligt bra här nere i Kalmar. Det är verkligen otroligt fint både här och på Öland, där jag arbetar :) Solen har varit framme idag och har varit iväg på lite äventyr på Öland idag och kollat in orten där jag arbetar, alltså Mörbylånga ^^

Ja nu har man alltså arbetat 1 vecka utav 8 här nere och jag trivs väldigt bra på jobbet och har verkligen kommit in i arbetet under denna vecka. Känns som man hela tiden utvecklas som sjukgymnast och att man känner sig mycket mer bekväm nu! Ser fram emot dessa veckor som kommer ;)

Älskar sommaren <3

Det är så härligt att bo nära vattnet :)
 
Detta är då min arbetsplats under sommaren! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: