ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Ligger på latsidan!

Är inne i en sk lat-period just nu och de e så himla skönt att bara känna att man har tid att slöa och bara vara! Visst egentligen har jag saker att göra men motivationsnivån ligger inte på högsta volym just nu. Säger alltid till mig själv att imorn då så ska ja.. ja ni vet hur de kan vara :) Men när morgondagen kommer då blir de ytterligare framskjutning ^^

Har sett en massa filmer nu under den här perioden och lyckats klämma in typ 3 säsonger av one tree hill på ca 1 vecka ^^ Haha, jag börjar undra om man kan kalla det jag har just nu för ett liv :P Men de gäller att passa på ;)

Det är väldigt skönt och lugnt här uppe i Luleå. Det var ett bra val att åka upp hit och få en liten paus från vardagen i Uppsala. Får se vars man hamnar till sommaren sen bara :) Håller tummarna för ett visst ställe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: