ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Snart "Jullov" ^^

Imorgon är sista dagen jag arbetar för i år! Wihoo! ^^ Härligt och underbart ska de bli att få vara ledig nästan 2 veckor och spendera denna tid med nära och kära! Imorgon blir det att fara hemåt mot lilla Tuna och träffa familjen i ett par dagar. Blir bland annat minijul med Cattis och gänget, en tur med eckerölinjen för att äta lite julbord tillsammans med Jenny, samt såklart att fira jul med familjen :) Den 25:e ska jag fara neråt i landet mot min fina Knas och fira lite med honom också! Sedan den 27:e så far vi till London! London calling ;) Känns hur bra som helst! Saknar min karl nu när man inte har sett honom på snart 1 ½ månad!

Jag behöver verkligen lite ledighet känner jag. Tror min hjärna redan har tagit semester ^^ Dock så bidde de tillbaka till verkligheten och jobb den 2 januari sen nästa år. Men de tar vi när de kommer! Nu ska jag njuta av att få komma hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: