ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

"Semester"!

Nu har man lite semester från tillvaron då. Härligt! Va verkligen jätteroligt att arbeta i Mörbylånga nu i sommar. Jag trivdes bra och jag gillade verkligen min arbetsplats. Nu är det dock ganska skönt att få vila upp sig lite. Det börjar ta lite fart när det gäller jobb till hösten i alla fall. Ett par som har hört av sig, hoppas det blir fler nu i veckorna som kommer :) Jag har varit hemma i Tuna nu ett par dagar och kom hem igår kväll. Det var härligt att komma hem en stund och bara umgås med familj och vänner. Tiden bara sprang förbi verkligen! Jag åt en massa gott och eftersom mammsen fyllde år där i fredags hade hon bakat en massa ^^ Vi åkte eckerölinjen och vi handlade lite på thuns ;) Var underbart, dock skönt att vara hemma i Kalmar igen. Jag kommer bara njuta av denna ledighet. Ta en dag i taget och se vad som händer och sker efter det. Jag håller tummarna och hoppas på det bästa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: