ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Känner mig duktig! ^^

Idag har jag fått en hel del gjort som jag har skjutit på ett tag nu. Hade exempelvis en komplettering på en hemtenta från kursen i Umeå. Fick den för ca en månad sedan och idag fixade jag äntligen till de som behövdes göras och har skickat in den! Äntligen! Känns rätt skönt att slippa ha den hängande över mig :) Sedan har jag kollat med lite arbetsrelaterade saker idag också. Så är nöjd med mig själv! Så nu kan jag bara njuta av dagarna! Tog ju några timmar att fixa med uppgiften.

Ikväll börjar stadsfesten här i Kalmar. Den håller på tors-lördag så ska nog ta och kolla in lilla Ulrik Munther som kommer till stada idag ^^ Ska bli trevligt :) Synd bara att det är rätt kasst väder idag! Men egentligen så finns det ju inge dåligt väder - bara dåliga kläder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: