ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Gotland!

Nu e det måndag och en ny samt den sista veckan i Kalmar inleds. Har haft en underbar helg på Gotland tillsammans med Jenny och Jonas, killen jag träffar. Vi har ätit gott, druckit gott och haft det gott! Har sett fina miljöer och tagit en titt på solnedgången! Sedan har man såklart bara njutit av denna minisemester! :)

Att det är den sista veckan här i Kalmar känns lite skumt. Blandade känslor så att det skriker om det. På ett sätt ska det bli väldigt kul att komma iväg på nya äventyr samtidigt som det känns tråkigt att lämna något som har varit så underbart denna sommar! Jag har ju inte skrivit det här i bloggen ännu men har fått jobb uppe i Härjedalen på kommunen. Så jag börjar nu på måndag nästa vecka. Så har en veckas till "semester" att njuta av ^^ Jag har fixat boende där uppe, fått tag på en etta i första hand och kommer flytta in nu på söndag. Så på fredag är det hem till lilla Tuna som gäller, sedan på lördag är det flyttpackning och sedan tidigt på söndagen far vi upp till lilla Sveg och bosätter mig där. Tur att man har föräldrar som kan hjälpa till att flytta upp mig :) 
 
Lite bilder tagna på Gotland vid solnedgången i ordningen Jenny, Jonas och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: