ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Övertänkande

Ibland så tänker jag för mycket. Ibland agerar jag för lite. Ibland önskar jag att jag tänkte lite mindre och agera lite mer.

Jag har en dagboksanteckning som jag gjorde i början av detta år, där jag lovade mig själv att jag skulle göra en sak. Här sittande snart 10 månader senare så har jag fortfarande inte gjort något.

Då kan man ju börja fundera på varför det är så? Den här saken jag lovade mig själv involverade en annan person. Så det kan ha att göra med att jag har svårt med att förmedla känslor till andra. Men på ett sätt tror jag också att det handlar om tidsramen jag gav mig själv. Jag har till slutet av året på mig och jag är verkligen en sån person som skjuter upp allt till sista sekunden. Så det skulle inte förvåna mig om det här jag lovat mig själv sker på nyårsafton ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: