ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Vårkänslor ^^

Äntligen börjar det bli vår på riktigt och de börjar bli varmt ^^ Hoppas verkligen inte kylan kommer tillbaka nu! Idag har jag varit "ledig" och passat på att fara ner till blodcentralen på kontroll av blodvärdet. Den här gången ska de fan vara bra, som jag har stoppat i mig dessa järntabletter ^^ Efter att jag hade gjort detta bestämde jag mig för att bege mig på en liten shoppingspree, det var länge sen sist, iaf sen jag senast köpte nya kläder.
.
Jag var egentligen ute efter ett par gardiner till mitt studentrum, men det var det enda jag inte fick tag på. Jag vill ha ett par relativt långa gardiner som är raka, inte en massa mönster på som är RÖDA. Men inte en enda röd gardin har jag sett idag :/ Men jag har heller inte varit inne i så många affärer ^^ Så de bidde istället 1 par nya Jeans, var välbehövliga då mina gamla håller på att gå sönder ^^ sedan bidde de å 2 linnen och 1 ny vårjacka - för att fira in våren ordentligt ;) Utöver detta bidde de lite grejer såsom ny ryggsäck då min gamla gått sönder.
.
Jag älskar dagens väder och man får verkligen vårkänslor och jag minns tillbaka till förra året och tänker på våren jag hade då och jag mår bara riktigt mys-pys när jag tänker på allt ^^ Se va denna vår har att erbjuda ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: