ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Arg

Jag är arg på mig själv. Jag är väldigt arg på mig själv. Samtidigt är jag väldigt besviken på mig själv. Jag är arg och besviken. Jag gör aldrig som jag säger åt mig själv att göra. Jag lyssnar inte på mig själv och jag börjar bli väldigt frustrerad! Jag gör saker som jag redan innan vet är dumma och jag gör inte saker som jag vet kan bli positivt. Jag går tvärtemot mig själv, dessutom har jag en talang att övertänka. Så jag borde helt enkelt sluta att tänka, tror egentligen då att jag skulle börja gå mer på känsla. Tror verkligen att jag behöver lita mer på mina känslor. Så ja.. Sluta tänka, gå mer på känsla! Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: