ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

En sån där dag ^^

Idag har det varit en pluggdag för min del som började kl 10 i morse då jag bestämde mig för att vakna upp :P Men tiden har bara flugit iväg å egentligen tror jag int att jag fått så mkt gjort ärligt talat ^^ Vi har "tenta" i kirurgi imorgon och jag känner mig allt annat än förberedd. Blir nog att gå upp tidigare imorn bitti och titta igenom papprerna lite :) Men jag känner mig så omotiverad till skolan just nu och jag blir så rastlös av att sitta och plugga bara.. Jag går runt och gör så mkt annat, eller lägger mig och kolla på film.. De e inte bra :P

Nu ska man la hoppa till sängs och hoppas på en bra morgondag :) Drömma sött ska ja la å göra ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: