ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

MÅÅÅÅLL ^^

Mitt lag och jag spelade match mot Tiunda i Allianshallen nu på kvällskvisten. Tyvärr förlorade vi med 8-7 :/ men de va int för att vi int kämpade gärnet. Första perioden var hemsk från vår sida och det var här vi släppte in de flesta av målen vi släppte in, men sen i andra så kom vi igång :) Det var även i andra perioden som jag gjorde 2 mål ;) FAN VA HÄRLIGT ^^ Jag brukar annars aldrig göra mål på matcher och har gjort typ 2 mål under min innebandykarriär (på matcher då såklart), dels för att jag aldrig brukar få till skotten och dels för att jag är back. Men idag var verkligen min dag och jag fördubblade mina gjorda mål genom tiderna - på en kväll ;) Jag e så stolt :) Hoppas att de fortsätter sähär ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: