ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

A glance at you and I'm caught ^^

Jag känner mig rätt lycklig för tillfället :) Känns som att allt går som jag vill och som att jag kan nå alla de mål jag har för tillfället. Det finns väl vissa saker som jag skulle vilja ändra på såsom att inte vara så feg utan våga ta för mig i livet.. Men annars så verkar det gå min väg och även fast jag inte får allt just nu så kommer jag att nå dit någon gång :)

Jag hoppas just nu på att få flytta in till stan till hösten, ev så kommer jag och min kompis flytta ihop i en lägenhet. Men de som är svårt är just att hitta en lägenhet och det kommer att vara svårt, men förhoppningsvis så kommer vi lyckas att hitta någonting som passar :) För just nu känner jag verkligen a craving att flytta ^^ Jag vill komma härifrån och närmare staden så att jag kan delta mer i "studentlivet" m.m. Visst det kommer att kosta, men de kommer det att vara värt. Man måste få ställa sig på egna ben tillslut och det känns verkligen som att de e dags nu :)

Studierna går också bra, har påbörjat den sista kursen innan sommarlovet nu och allt bara rullar på :) Ska bli så underbart skönt, men kommer att sakna skolan lite faktisk :) Inte själva pluggandet dock, utan mer umgänget och det sociala det man får utav det, alltså kommer sakna klassen lite ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: