ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Chillar och läser en bok eller två ^^

Nu e man hemma igen efter att ha varit nere i småland (i ramkvilla) hos My :) Kom hem i lördags och har sen dess int gjort spec mkt :P Man mest njuter av värmen och att man är absolut helt ledig ^^ De har verkligen sjunkit in nu att man har sommarlov och man känner att man har tid att bara lata sig ^^

Just för tillfället håller jag på att läsa en massa böcker (inte samtidigt ^^) Jag har nämligen många böcker och bokserier jag vill hinna plöja igenom nu i sommar :) Vi har hela harry potter serien (på engelska såklart) har redan läst de två första nu och har då har man bara 5 st kvar och böckerna blir bara tjockare och tjockare ^^ Efter att jag har läst klart harry potter ska jag engagera mig i twilight serien (även denna på eng) :) Sedan har jag lite andra böcker som int ingår i serier som jag ska läsa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: