ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Hemmakväll

Sitter här hemma med mammsen idag och kollar på Let's dance och parlamentet. Det är riktigt skönt att bara vara hemma på helgkvällar ibland och bara unna sig att njuta av tillvaron :) Imorn ska jag fara iväg till västerås och fira en kompis som både har förlovat sig och som fyller år på måndag, så då e de skönt att vara hemma å ladda inför de ^^ Ska bli riktigt roligt faktiskt. Kommer sova över där å så kommer jag hem på söndag på eftermiddagen och då blir de nästan att fara iväg på match direkt :)

Idag har jag varit ledig från plugget men har dock försökt att få in lite plugg ändå :P Vilket har gått mindre bra, man hittar alltid på andra saker som man tycker e roligare att göra. Å där har datan en stor roll i att distrahera, dessutom bidde de det sista cykelpasset på min träningsdagbok till skolan. Äntligen ^^ Nu ska man bara fixa ihop det sista och skriva lite, sen kan man skicka in den å får kursen förhoppningsvis inregistrerad :)

Har även bestämt mig för att åka in och köpa kameran som jag skrev om i förra inlägget. Tänkte göra det i början av nästa vecka så jag får de gjort :) För jag känner mig själv och jag har en tendes att dra ut på saker och ting om jag inte verkligen gör det. Så jag kastar mig ut och hoppas på att kameran levererar :)


Lite plugg har det dock blivit ;)


You're the one that keeps me from doing things I don't want to do, but would have done, if you hadn't been there in my thoughts. You are the one I want and no one can take that away, not even you. I'll keep you inside my mind and if I doubt myself you will remind me not to, and I will smile.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: