ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

God morgon

God morgon alla goda och glada idag är det FREDAG :) Yeiii

Min dag idag ser ut såhär: Tentaplugga lite till, slappa kolla på film och äta lunch, åka in till staden å skriva tenta, skita i resultatet och njuta av livet och den lediga helgen som ligger framför mig, sedan simma (bada) på fyrishov, åka hem, bara slappa och sedan sova jävligt gott ^^

Nu har jag bestämmt mig för att det får gå som det går på den här tentan. Klarar jag den så gör jag, annars inte. Så spännande att se vilken svårighetsgrad den ligger på. Hoppas den är lätt, då kankse jag har en möjlighet att klara den. Det mesta på ett sätt känns självklart, men ibland så vet man inte vad lärarna vill att man ska kunna och va kan de begära efter 4 dagar?

Nu ska jag slappa framför en film och låta mina hjärnceller få vila lite :)


Fyrishov - måste fixa simintyg till skolan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: