ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Långhelg med absolut ingenting på schemat :)

Det är torsdag idag. Imorn är det fredag. Då är jag ledig. Sedan kommer helgen. Då e jag ledig. Efter det kommer måndagen. Då är jag tyvärr inte ledig... Men det är torsdag idag och jag e ledig hela helgen igenom :) Det bästa med allt e att jag inte har någonting inplanerat what so ever. Inget jobb och ingen match. Utan det blir jag, tv:n och sängen som ska mysa ihop oss ordentligt ^^ Å jag tänkte att jag skulle börja redan nu!



I can't even say it cause words ain't enough
Everytime I try to bring it up
It's always beaten down
I wish I could tell you all the things you need to hear
Wish that you could lean on me knowing that I'll be there
But words ain't enough
Words ain't enough


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: