ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

För ung för Ulla...

För ett par dagar sedan då jag var hos distrikssköterskan, för att kolla upp en leverfläck som jag vill ta bort då den sitter i vägen och lossnar lite ibland, så fick jag det bekräftat att jag är för ung för att heta Ulla ^^

DSK: Kommer ut, går fram till närmaste (äldsta) tanten som han kan hitta och frågar henne om hon heter Ulla
Tanten: Ser lite förunderlig ut 
DSK: frågar tanten ytterligare en gång om hon heter Ulla, och tänker inte på att det finns fler personer i väntrummet som må heta så, nämligen jag ^^
Jag: Flikade då in med att det var jag som va Ulla..
DSK: Ursäktade då sig med att han inye hade kollat på födelseåret... Säkerligen då han tyckte att det inte hade varit nödvändigt, det va la en gammal tant hade han la tänkt ^^
Jag: Sa bara det att "ja, jag ser la int ut som en Ulla direkt" ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: