ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Å en sladda ner i diket...

Å de va ja ^^ Idag när jag var på väg hem från jobbet å kom in på en kurva/backe på vår "fina" tunaväg så gled jag ner i diket.. Först så fick ja sladd och sedan så gick de int att stoppa upp den och de bidde att jag börja snurra och gled ner i ett dike och in på en gård och kraschade rakt in i deras staket. De va en himla tur att jag gled och inte rulla runt eller liknande då diket var rätt så djupt..

Bilen mådde ju int så bra efter de här, utan blev kvaddad om man säger så. Den kommer nog inte kunna köras igen. Ena bakfönstret gick i kras och mycket under redet gick sönder, sedan så blev mycket av det yttre "skalet" skärmar osv. Kylaren paja m.m. Så ja de e nog rätt så kört för den rackaren. Men den suger på vintern. Jag körde ju inte direkt fort, utan kanske 40, men ändå hamnar man i diket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: