ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Måndag

Av alla platser att sitta så väljer jag golvet ^^

Jag har en fåtölj, jag har en stol och jag har en säng.. Men ändå så sitter jag här. Tycker la att de e ganska skönt att luta sig mot sänggaveln och kunna ha datan inkopplad i tv:n :) Så jag sitter här ja och får lite träsmak i baken :P

Ja, å då e de la måndag igen då och enligt mig så har veckan börjat bra :) Jag började en ny kurs Kirurgi och det var la ganska kul. Lärde mig att hitta hem till flogsta "gåvägen", dock int sj då utan gjorde följdslage :) Å jag provade att hitta sj nu på kvällen då jag begav mig till gymmet vid 19 tiden, å de gick jättebra :) Yeii ^^

Annars idag har jag inte gjort så mkt, tittat på film, sedan handlat, å sen som sagt begav jag mig till gymmet. Sedan bidde de sen kvällsmat ikväll då jag inte proppa i mig en massa innan jag gick dit. Detta då chansen att jag får håll är = 100 % chans :P Så slängde ihop någe bara när jag kom hem ist :)

Nu börjar jag känna mig helt seg i huvet efter att ha socialierat lite ute i korridoren och tänkte attackera sängen vilken sekund som helst nu :P 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: