ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Regrets ain't nothing for me, so lets move on from here :)

Fan nä nu får jag ta å skärpa mig ^^ Eller nja lite iaf, men man lever bara en gång i livet :) 

Igår kväll var jag på grillfest och de bidde la kanske lite för mkt att dricka *ops* haha, så jag har lite minnesluckor.. av typ mer än halva kvällen, har bits and pieces, men inte så väldans mkt. Kommer dock ihåg att det var jag som fick leka grillmaster ;) Jag e jävel på att grilla.. eller nja.. men de bidde int bränt iaf ^^ Å gott bidde de.

Hade riktigt kul iaf och riktigt sköna personer som var där, kände bara en men de gick bra de ändå ^^ Ibland får man la tat upp till bevis att man iaf kan vara någelunda social :P Skön dock att jag har sluppit baksmälla, det enda jag känner är lite seghet, men annars har jag varit uppe och varit pigg sen kl 7-8 imorse ;)


Bild från förr.. SKÅL ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: