ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Onsdag.. Yeii!..

Jag fattar inte vad som är med mig, var länge sedan jag var så här trött. jag är trött hela tiden. Idag när jag kom hem gick jag och la mig å sov ca 1 h och nu sitter jag som en jävla zombie känns det som :P

Ingenting spec händer idag, kanske ska ta mig ner till lokalpuben med den jag bor hos och ta mig ett glas, men annars bara chilla ;) Känner mig så tråkig och uttråkad för tillfället ^^

Älskar onsdagar... Imorn torsdag någonting att göra iaf, innebandymatch Yeii ^^


Undrar hur katterna mår där hemma ja :) Sötisarna ^^

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha du får väl hålla dig hemma om nätterna ^^

2011-04-07 @ 15:51:24
URL: http://jennyam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: