ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Tentaspöke ^^

Haha, ja nu e en tenta gjord på sjukgymnastik kursen denna termin iaf :) Bara en kvar å den e praktisk... Ops :P

Hm, ja får se hur den går men hoppas på det bästa, bara att plugga plugga plugga å återigen plugga, kan ni gissa vad jag ska göra idag? :P Nä de e faktiskt inte plugga.. De har jag nu fått nog av de senaste dagarna, utan idag ska jag bara unna mig att tat lugnt å sedan njuta av att ha lite innebandyträning ikväll me laget :) Känns som att de var länge sedan nu, men de va typ i tors :P Dessa dagar har gått sakta ^^ Tror de har med att tiden går så mkt längsammare när man gör någonting man inte vill göra -> Plugga!!! :P

Jag men jag har lyckats göra någonting annat än att plugga å iaf :) Varit i stockholm hälsat på en kompis å gått å gått å gått å gått, sett en film due date, faktiskt riktigt roligt :) Många härliga scener och riktigt överraskande bra :) Men visste inte alls vad jag begav mig in på när filmen blev vald att se på, men bra val ;)

Haha, svammel svammel svammel :P

Å nu jagar katterna råttor igen ^^ haha, undrar hur många de har släpat in denna vecka totalt å släppt lösa (inkl. levande å döda) :P På ena katten ser man direkt om hon har någe fuffelns för sig, hon får såna busiga ögon å sen ska hon följa efter en hela tiden å lura vid ett skår eller så där då råttan sitter under å gömmer sig ^^ Stackars råttor inte lätt att bo här i närheten :)


sötisen <3

Å TITTA NU SNÖAR DE Å ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: