ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Singel igen..

HEJ

Igår tog jag det steget man kankse inte alltid vill ta. Jag gjorde slut med min pojkvän, knäppgöken... Jag kände mig hemsk, men tror ändå att det är rätt, känns mer som att vi e bästa vänner än i en relation, iaf enligt mig. Får se hur det blir i framtiden. Det slutade bra och han skjutsade hem mig igår och vi sa hej då. Ska höras senare idag.

Usch va jag känner mig hemsk. Jag vet att han älskade mig, men för mig va det inte tillräckligt. Men han är som min bästa vän och jag hoppas att vi kan vara vänner i framtiden :) Det vill jag, se om han vill de.

Va 9 (10) mkt bra månader vi hade, med både ned och uppgångar :)  
Men som sagt nu e man singel igen, känns konstigt att säga. Men de e la bara att fokusera framåt nu.

Imorn match - vi ska fan vinna :)
Mån - fre = Plugg, måste lära mig anatomin nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: