ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Underbara kissemissar :)

Tänkte att jag skulle ta å lägga upp ett par färska bilder på våra underbara å söta små missar :) De har helt underbara personligheter båda två, smillan å charlie e syskon men e gansla olika :P



Vi kallar charlie för plåstret då han hänger efter en ganska mkt :P haha, en ganska rolig sak han gjorde nu på kvällen var att jag satt ute uppe på en trapp med smillan då hörde man hur han mjaua å då svarade jag att jag satt uppe på trappen å så tittade han upp på oss å så försökte han hoppa upp där vi satt, men på den sidan man inte kan ta sig upp där det sitter räcke, så ist för att gå trappen upp skulle han försöka vara lite snabb :P men de funkade inte utan han hängde lite där på kanten innan han kom på att de där var nog ingen bra ide och hoppade ner ^^ knäppkatt å som han majuar haha :) Dessutom går de int så bra å ta bilder på honom alltid då så fort man tar fram kameran ska springa fram till den å kela med den :P haha  



Smilla e knäpp hon me, hon sover hela dagarna å e ute på kvällarna å nätterna, man ser knappt till na när man jobbar :P Sen så ser hon så rolig ut ibland sitter som en surrogat ibland spec när hon ska "på toa" :P haha Hon har en härlig personlighet hon å hon e riktigt gosig när hon sätter den sidan till :) Hon e nog smartare än charlie tror ja då charlie kan vara riktigt dum ibland :P haha




BYE :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: