ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Money money :P

HEJ

Jadu nu har man äntligen fått reda på vilken lön man kommer att få då nu när man jobbar i sommar :) 100 kr/h jämnt ;) Härligt säger ja, då jag hade gissat på ca 90 kr/h :P Så jag e supernöjd å ser fram emot mina löner och den första som kommer nu i juli :) Tänker unna mig lite saker då jag får lön eftersom jag jobbar så jävla mkt så ska man unna sig :)

Som denna vecka jobbar jag alla dagar utom lördag å dessutom så har jag inte varit ledig sedan förra måndagen... Så det bidde int så mkt ledig tid. Har en vecka snart då jag e ledig i 3 dagar :) Det ser jag fram emot :) Ska bli härlig, man e ju nästan van nu att det endast blir 1 dag/v ledigt nu ju ^^ haha

Men de e ju inte så bra i längden att jobba alldeles för mkt, så tur att de e bara ett sommarjobb, men förvisso så hoppas jag att ja ev kan få jobba lite på helger och så sen :) Skulle vara bra att tjäna lte extra sen också :) Men bara int för mkt så man kommer börja plugga vecka 34 sen ju :)

Ja va ska man unna sig då? Hm? tänkte iaf unna mig å gå på bio lite, det är en sån härlig känsla att gå på bio :) Sen vem vet ev en ny telefon, men det e bara ev. Gillar min gamla mkt även då den e ful å sliten :) Men den håller och har aldrig gått sönder under de 3-4 år jag har haft den :) Sen vet jag inte vad ja ska hitta på, blir väl mest att spara pengarna och kankse resa någonstanns sen :) Jag hoppas nämligen på att de kommer bli en regäl summa jag får :) haha


Nä nu ska jag fortsätta att fördriva tiden me annat ;)

BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: