ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Onsdag

HEJ

Precis som igår slutade jag tidigt i skolan idag; 12 :) Härligt värre att kunna åka hem så tidigt ^^ Sålänge man tar ansvar för sitt eget lärande som lärarna tjatar om :) Men de e värt att åka hem tidigt om man får plugga sj, för jag pluggar bättre sj och kan koncentrera mig bättre då också. De de e en win-win situation :)

Har beställt en ny bok idag till sjukgymnastkursen som börjar nästa vecka. Första nya boken som jag köpt och för den så fick jag ge 450 spänn. Tur att man har fått studiebidraget då iaf :) Så det finns lite kronor på kontot ^^

Boken som blev beställd idag :)



Imorn är jag ledig också väldigt skönt :) Men blir dock en hel del läsande i böcker så att man inte hamnar efter, de vill man ju inte :) Första tentan kommer sen 7 april, å de e ju anatomitentan, ska bli ganska härligt och man hoppas verkligen att det ska gå bra. Men det känns bra :) Iaf just nu ;)

De e la bara att fortsätta kämpa och inte ligga på latsidan, jag kommer att ge allt. Ja ska fan int få någe omtenta iaf hoppas ja :) Haha ^^

Nä nu ska jag ner och ta det lugnt och slappa framför tv:n anser att jag är värd det en stund, tar plugget imorn ;)

BYEBYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: