ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Sliten..

veckan som var och lite sömn har tagit ut sin rätt.. Ville tydligen sova mer idag då jag inte vaknade av väckarklockan. Pappa kom in vid halv 7 då jag skulle åka och väckte mig :P Hade stängt av alarmet på mobilen som låg bredvid sängen. Jobbade mänligen 7-12 idag å var tvungen att gå upp.. Efter jobbet sen tog jag en liten tur till thuns och mötte upp mammsen där :)

Nu ligger jag här och känner mig halvt död.. Ska bara vila och glo på serier.. Å då typ House :P har börjat titta på säsong 6 nu och tänke roa mig med det i några timmar framåt ;) haha ta matrast då men int så mkt mer ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: