ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Lördag å härligt med sovmorgon :)

Idag har jag fan int gjort mkt alls.. Hm.. Jag som hade sagt till mig sj att göra en liten ansträning iaf :P Men det som har blivit idag är att håret blivit färgat och lite knäck har blivit gjord ^^  

Vaknade halv 12, dock med en klocka som va ställd på kl 10 :P Å kan säga att det var otroligt skönt med sömn, mår bättre idag och de gör halsen å, så blir förmodligen matchspel imorn :) Mår bättre på morgonen dock än vad jag gör mot kvällen, kan känna att huvudvärken kan smyga på lite vid kvällskvisten. Men e rätt så taggad på att spela ;)

Usch måste skärpa mig när det gäller pluggandet dock. Denna vecka som varit har jag inte gjort ett dugg. har fan inte orkat. Man e helt slut när man kommer hem om dagarna efter VFU... Måste se till att börja läsa den stora, tjocka, engelska, dryga boken med en massa sidor om man ska hinna klart me de :P Men känner mig inte så inspirerad på det direkt. Men ska nog gå bra iaf, har en stund kvar på mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: