ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Innebandy :)

Idag har hela min dag bestått av innebandy :)

Klockan 12.45 var det dags för match i Alsike mot 3:an i serien Sk Vide. Var taggad och det kändes bra att spela och jobbade på som fan :) Synd bara att det inte syndes i resultatet som tillslut blev 8-1 till Vide, men vi hade det världigt svårt att få upp bollen idag och få till några bra lägen uppe. Men de e bara att tagga vidare till nästa match och köra på då. Dock känns det ibland som att vissa folk i laget ger upp om det går back, det känns inge bra.. Man ska inte ge upp innan den sista sekunden har passerat. Till the bitter end ;)

Sen efter vår match for jenny och jag mot gränby för att införskaffa lite lunch innan Jenny skulle döma F9 i hall 2000 i rasbo kl 15.20. Så där satt man och kollade på det.

Efter det var det dags för Damlagets U-lag att spela match mot Rimbo vid 16.30. Då satt Jenny och jag i sekretariatet och jag fick föra protokollet efter guidelines från Jenny :P Va första gången jag satt där, men känns som man fått lite koll på de ;) Jenny fick dock sköta resultattavlan å tiden m.m. :P Den skulle jag nog inte vilja bråka med ^^ Den matchen slutade 3-12 till Rimbo, tror jag om jag inte minns helt fel.

Sen kom jag hem ca 18.30 efter att man fått hjälp att få loss bilen från snön när man skulle ta sig från matchen :P haha. Jadu, hade parkerat på en plan och när vi skulle ta oss därifrån så slirade bilen bara och vi fick lite hjälpa att puffa loss den ^^ haha, lite pinsamt, men snällt av dem som hjälpte en :) Man har ju en sån underbar bil, men nu ska man inte klaga då man iaf har en bil att använda :)


En bild Jenny tog på mig för ett tag sedan när vi var inne å rev runt på Coop efter match skulle jag tro, kan också ha varit efter en träning :P Men de e så härligt att gå in på gränby när det är kväll, för det e knappt någe folk där alls :P Haha, men e man knäpp så e man ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: