ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Innebandy avslutning

Nu tar man julledighet från innebandyn idag då å de ska la bli lite fika å annat sjoj med laget ikväll :) Bla så kommer 2 st instruktörer från nautilus som ska hålla ett lätt aerobics pass med oss å efter de blir de la kankse lite lekar å mkt fika ^^

Om ett par dagar får man också "riktigt" jullov å då från skolan, men lov å lov vet ja knappt om man kan kalla de, har en tenta den 7:e januari sen som man måste plugga till, men man ska nog lyckats klämma in lite ledighet :P Julafton och nyårsafton ska dock definitivt vara hela plugg fria :P Blir nog bra tillslut de där :)

Va man annars ska hitta på under sin julledighet vet jag int ännu :) Man får ta dagarna som de kommer ^^

Nu vet jag iaf att jag ska gå å äta mat och tat lugnt innan jag far iväg sen vid halv 8 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: