ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

2 down 1 to go :)

HEJ

Nu har jag gjort av 2 tentor om man säger så, eller snarare 1 skriftlig tenta och sedan ett praktiskt förhör som jag hade idag.

Har fått reda på hur det har gått på 1 av dem nu precis :)

GODKÄND ;)

på det praktiska förhöret som jag hade idag :)

FAN VA HÄRLIGT ;)


Nu har jag bara 1 tenta kvar denna termin att skriva, om jag blev godkänd på den första dvs :) Men jag har en bra känsla av att jag blev de ;) Hoppas, hoppas :) Den tenat som jag har kavr då är i fysiologikursen som börjar på tisdag nästa vecka :) Ledig fram tills dess :) Yeii ;)


Match i dag å nu känner jag mig fan mer taggad än någonsin :) BOJAH :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: