ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Bad i utomhus pool :)

HEJ

Idag har man spenderat dagen med att först vakta ungen mellan halv 9 och 10 imorse, medans mamman var borta, och sedan har man varit iväg och badat i en utomhus pool i Richmond:) Det var helt underbart, det är så fint väder.. För fint.. råkade visst bränna mig lite på ryggen å på axlarna med förhoppningsvis blir det brunt snart igen :) Måste nog smörja in mig med en hel del solkräm imorn om jag ska ut igen :) Vem vet om de e fint väder och om jag känner för det kanske det blir bad återigen, ska dock försöka lära mig hitta med cykel dit ist för att åka buss :P Billigare och bättre både för mig och miljön :) Dessutom tar dte inte så lång tid, med buss tar det ca 10 min och med cykel ända till badet kanske det tar 20-25 min om man tar det lugnt :) De e kul och cykla i London, men tror fan att de e lite farligt ibland också som folk kör här :P


Denna pool badade man i :) (sedd på avstånd :P)


De va skönt i vattnet, precis lagom kallt/varmt :)


Annars idag har man återigen varit i Richmond park och cyklat lite och läst lite vid dammen.
Jo har dessutom anmält mig som voluntär vid en typ second hand butik som skänker pengarna till cancer. Ska komma in på måndag och gå igenom allt som händer där. Känns bra att göra någonting iaf, när man ändå e här och inte gör någe. Blir väl ca 2 dagar i veckan från 10-14, de e ju liksom bara 8 h i veckan de tycker jag låter bra de :) Känns lite bättre i själen :P


Livet e underbart, å att bada e int alls dumt ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: