ULLA KARLSSON

The things that make me different are the things that make me!

Tänka positivt :)

HEJ

Att tänka positivt har alltid varit en styrka av mina tror ja. Även då denna styrka ibland sviker mig, som den hade gjort en stund idag och lite igår. Men nu är den right back on track :) Nu e de bara positiva tankar som flödar och jag känner att det kommer att vara ganska skönt att åka hem till Sverige en stund igen. Men de blir nog inte längre än en månad kanske. Ska kanske ta och testa en annan familj här i London, se om jag passar bättre hos någon där :) Men det blir då i september jag åker tillbaka här. Det kan ju vara ganska skönt att få en nystart att testa på något nytt lite ombyte :) Å då kankse man har lärt sig någe om denna upplevelsen :)

Men isf blir det till intervjuer dessa 2 sista veckor jag är här i London. Hoppas jag hittar en familj som jag kan "klicka" med då :P Tror det är föräldrarna som är svårast att göra det med och det gäller att de e bra och förstånde. Hoppas att man kan hitta någon lite mer avslappnad denna gång :)

Men nu bli det iaf hem till Sverige, vet inte vilket datum det bli, men det blir innan den 31:a iaf :) förhoppningsvis några dagar innan :) Men det är ganska skönt det ändå. Får jag vara med på mammas födelsedag å hennes fördelsedagsfest som hålls den 1 aug :) Det ska bli jättekul då hon fyller 50 i år :) Så jag e jätteglad att jag får vara med på de =D

Ja för att ta upp lite av det jag har gjort idag är det att jag har tänkt en massa på hur jag ska packa för att få med mig allt hem till sverige, man får ju bara ha 20 i bagaget och typ 7-8 kg någonting i handbagaget :P Så det är ju lite problematiskt, men tar det vid ett annat tillfälle :P Sedan har jag lagt in en massa musik från mina cd skivor som jag fick från charity shopen  till datan, detta då också för att slippa ha en massa onödig vikt i bagaget :) Annars än det så har jag bara tagit det lugnt å tänkt å sovit till 12 typ idag, tittat på lite film och fixat och trixat å tänkt positivt.


All musik som man laddat in på datan :) Så man kan lyssna på den :)


Sen funderat på hur man ska få med sig allt hem, tex dessa böcker som man har köpt här :P

Det är jätteskönt att man har allt det stöd man har :) Tror inte att jag skulle klara detta utan det. Tex från min underbara knäppgök <3 från mamma, pappa å margareta, från alla mina kompisar å släkt, marie på aupair firman, å t.o.m. folk som man inte ens känner ger en stöd :) Det är underbart, tack till er alla =D


Livet e underbart, iaf när man tänker positivt :)

See ya!


Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Tack så jätte mycket för ett kanon bra svar :) Vilken fin blogg du har! Kraam

2009-07-19 @ 11:40:05
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/
Postat av: malin

hejsan, fin och rolig blogg att läsa:)

lägger till dig på bloglovin, och hoppas att du gör dsm?:)

2009-07-19 @ 13:19:35
URL: http://malinnn.blogg.se/
Postat av: emma

jag skulle också vilja åka till london som au pair ..

2009-07-22 @ 18:28:31
URL: http://emmallainen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: